7 Eylül 2012 Cuma

VIXX TV

                                VIXX TV 1. Bölüm
N: Biraz İn! Televizyona sığmıyorsun!
N: İn . Televizyona Sığmak için .
_____________________
Ravi: Hatta Biz Oturup Düşündük. Biz saygısız değiliz. Çünkü Televizyon Alçakta bizde yüksekliğimizi düşürmek zorundayız.
N: Biz Uzunuz.
Ravi:(bizim) bacaklarımız uzun
______________________
Ravi: Şimdi VIXX TV yi izliyorsunuz. Vıxx sadece bu programda görünecek çünkü bu VIXX TV.
______________________
Ravi : Programın tarzı haber , bu haber. Size Vixx hakkında en son ve en yeni haberleri vereceğiz.
Ravi: Sessiz Ol. Personel sessiz ol .
______________________
Ravi: Hızla İlk haberi açıklıyoruz!
Ravi: İlk haber ne?
N: Birçok gazetede VIXX bütün albümlerinin satıldığı yazıyordu.
N:Biz gerçekten çaylakmıyız?Bu ilk satılana albümümüz değil mi?
Ravi: Şimdi 4 hafta oldu.. 4 hafta doğrumu?
N: Yes!
Ravi: 4 hafta oldu ve hepsi satıldı... Biz albümü alanlara çok müteşekkiriz .
N: Yakında bir numara olacağımıza inaıyorum.
______________________
N:İkinci haber. Ravi için özelliği olan Beak JiYoung sunbaenim ...Rapçi Ravi..
Ravi: Son olarak , .....Çeviriyi yapamadık .... Sahnede Beak JiYoung un Good Boy şarkısını söyledi..
__________________________
N: Bir parça duymamız gerekirmi?
Ravi : küçük bir parça
N: Evet ( Ravi şarkıyının bir kısmını söyler )
___________________
N: Bir fan geldi.Kendini tanıtmak istermisin?
Ken : Oppa! Oppa! İmza lütfen ! İmza!
Ravi: Bu bir çaylak... Ah bir fan mısın?
Ken : İmza lüften. Fan Fan Fan.Buray imza lütfen
Hongbin : Gerçekten Yapacak! Gerçekten yapacak !
Ken : Gerçekten yapma!
N: NE?
Ravi: Sen gerçekten bizim fanımız mısın?
Ken :Cildim kötü!... Ben Eve gidiyorum!!
_____________________
Ravi: Ben VIXX TV için İyİ bir MC(Sunucu) olacağımı söylüyorum... Önce kamera gerekli...
N: Ve uzun olması gerekli'
Ravi: Evet?
Ken : Merhaba. Ben VIXX TV PD! Boyunuz farklı görünüyor.
Ken : PD! PD! PD! Bunu yapmayın !
N: imzamı istiyorsun?
Ken : Yapma! Cildim kırmızı olur .
Ravi: kamera ne zman üzerimde...Onun gibi görünür tut...
N:Doğru! VIXX TV'de bizim " tekrarımız " yok!
N: Şimdi "tekrar " olması gerekiyor!
________________________
N: Bizim Ken hayranı olan bir konuğumuz var. Hongbin , Kenin Hakkında neyi seversin?
Hongbin : Onun Şarkı söylemesi gerçekten güzel.
N: Ah, ve ?
Hongbin : O güzel şarkı söylüyor .. .
_________________________
Gerçek V V.I.X.X VIXX TV!
RAvi : Bu olmuştur!
N &Ken : İyi Çalıştık!
_____________________
Ken : Bu KEN TV!
Ravi: VIXX TV'nin devmı gelecek!
 http://www.youtube.com/watch?v=0vaMdGhRDbI



               VIXX TV 2.Bölüm..
N : Herkese merhaba ! Ben VIXX TV NC ! ( MC : Kore de sunu gibi birşey demek . N , M yerine Kendi Lakabını koymuş.^^ )
N : Ben Ravi'ye saldırmak için gidiyorum ! Beraber gidelim mi ? ( Yaramaz seni gidi .d)
( N , Ravinin yanına gider . )
N : Evet ! Ravi !! ooh ~~~
Ravi : Wow
N : Bu NC !
Ravi : NC ???
N : Evet .
Ravi : Ben bunu sevmiyorum ~
N : NMC!
Ravi : Bu MC , MC Ravi !
N : Bırakıyorum ( diyip kalkar .d Hemen isyan etme bebegim.d )
Ravi : Tamam. Tamam. Tamam. Gel ( ne dedigini anlamadım. gel diyor sanırım çevirdigim şey çok mantıksız çnkü :) )
___________________________
N : Bugün senin Baek Ji-Young için rap gösterin vardı.( bu kısmın çevirisinden emin değilim )
N : Aslında , dün bir sahne yaptın , nasıldı ?
Ravi : Ben daha iyi yapmış olduğumu umuyorum..
N : mm ( burada birşey soruyor ing. altyazı olmadıgından çeviremedim. nasıl yada ne gibi gibisinden birşeyler diyor sanırım )
Ravi : Ben sahnede daha rahat olsaydım ve bu hayranlar için daha çekici olurdu.
Ravi : oh , ben daha iyi yapmak istiyorum !
N : Senin yerinde olsaydım , ben daha iyi yapabileceğimi düşünüyorum...!!!??? (sanırım bunu çeviren kişiler kızgındı ^^ Hep !'mi olur ya.s )
( Ravi Burada birşey diyor.)
____________________________
N : Nasıl yapacaksınız ?
Ravi : Ben dünden daha iyi yapıcağım tabii ki !
N : Evet
Ravi : Ve şuanda itibaren , insanlar beni izlerken , İnsanlar ne yapacak " vay , o iyi mi ?"
N : Oh! Dün senin performansını görünce aynı şeyi düşündüm !
Ravi : Ben senin grubunda olduğum için !!!
N : Ama gerçekten sen takım elbise giydiğin için mükemmel bir folyo olduğunu düşündüm !
_______________________________
( Ravi el sallar.^^ )
Ravi özelliğini sahnede izlerken tadını çıkarın ! ( işte bahsettikleri nam-ı değer Baek Ji-Young Sunbaenimi ve Ravi'nin dünkü performansı.)
______________________
Ravi : Yakında VIXX TV ikinci bölüm başlayacak !
Ravi : VIXX TV kötü bir durumda kaydedilmiş olsa bile , Bu ses salonun sesinden yüksek değil.
Ravi : Biz gerçekten zor çalışıyoruz.( en yeni haber vermek. )
N : Kestik , Kestik !
____________________________
N : TV küçük olduğundan rahatsız oluyoruz.
Ravi : Doğru ? Çok kısa kafasını vurdu ! Kafasını Vurdu !
N : Ve biz olmalıyız... Rahatsız edici...
Ravi : Biz rahatsız olmamıza rağmen..
N : Biz yeni haberleri bildirme sorumluluğumuz var !!!
__________________________________
Ravi : Beni takip etmek istiyor musun ? Sadece hadi gidelim ~ oh ~ sadece böyle olsun ?!~
N : Sen iyi görünüyorsun !
Ravi : Doğru ? Aynı ? güzel ~ Başka gösteri , VIXX TV ikinci bölüm tanıdık görünüyor. ( buranın çevirisi hatalı olablir.)
( Ravi birşey söylüyor Ajussii filan.d )
N : Hazır !
Ravi : Güzel , Tekrar !
_________________________

Ravi : VIXX TV Ana Çapa Ravi ! ( Ana Çapa ? )
N : Ve bu N !
N : Bugün Bu Haber ! VIXX Sunchoen-si yer almaktadır !
Ravi : Wow
N : Sunchoen yaşıyor ve yakında yaşayan hayranlar için !
N : Sunchoen yakında yaşayan ve yaşayan hayranlar için !
Ravi : Bizim pratik odasında herzaman vardı ve Seulda !
Ravi : Bugün size kendimizi tanıtmak için geldim !
Ravi : Biz bizim fanımız ol istiyoruz !
N : Öylesine orada mısın ? alt kentsel hayranlar ? Ken Fan !
Ravi : O bir alt kentsel fan ?
N : Evet ! O !
____________________________
( Ken Gelir )
N : Neden VIXX'i seviyorsun ?
Ken : VIXX ? VIPS ? Bir aile restoranı , Çünkü ben bunu seviyorum !
( Ravi o iLginç gülüşünü mü kahkasını mı desem .. ah neyse kahkahasını patlatır ^_^ )
___________________
Ravi : Üçüncü Haber ( ? )
(sanırım konuşan kişi Ken. ^^ )
Ravi : Bir Ses Aktörü Bizimle..??
____________________________
Ravi : İkinci haberler bugün ! 20 Haziran !
Ravi : ROVIXX'in Doğum Günü !
Ravi : Bu ROVIXX parti ! ROVIXX Heryerde ! O PD ! ( PD 'nin ne oldugundan hiçbir bilgim yok )
( N birşeyLer sayıyor ROVIXX yüzük gibi bişi diyor sanırım. ROVIXX'leri sayıyor işte.d )
Ravi : Bugün Bay ROVIXX. Sadece ROVIXX'in Doğum günü ~
( N yine birşeyLer söylüyor ^^ )
Ravi : BİZ BİLMİYORUZ !!! ROVIXX erkek veya kadın ise hayranları sık sık bize sorun ...
N : BİZ BİLMİYORUZ ~
Ravi : Biz bilmiyoruz ! Onun sadece bir yüzü var ! Nasıl bilebilirdim ki ?
__________________________________________
( KEN yine gelir. ^_^ )
Ravi : Bugünün Yayını ' TV ' ve TV.TV DEğİL ' 'VIXX' ile oldu !
Ravi : De , Bugün için kapanacak.
( KEN birşeyler diyor ^_^ )
Ken : Benim telaffuzumu düzeltmek için bir akademiye gittim ! Sadece bu ! ( Ken , Kenidini gösteriyor Bu derken ^_^ Ravi'cikte kahkahaları basar .d )
_______________________________
Ravi : Peki , Sonraki bölümde bizi karşılayın !~
Ravi : Biz veda edeceğiz !
N & Ravi : Şimdiye Kadar VIXX TV !!!! oh ~ oh ~ oh ~ oh ~
N : Lider N Kahraman !! ( Tabii ki de öylesin canım benim. ^_^ )
( KEN öylece kalır .d Liderimizin Dedigi Cümleden sonra kafasını sallar yazık şeklinde ^_^ )
Ravi : Ben Ana kahramanım ( sanki Liderle bir yarış içinde .d.d Liderimle yarış olmaz Ravi .d )
N : Hayır ! Lider N Kahraman ! ( KesinLikLe .. N ve HongBin Benim kahramanım .d.d Tabii Ravi ve diğer üyeler de benim ayrı kahramanım.d )
Ravi : Ana bağlantı , biz de Kahramanlar vardır !
( N birşeyler der alt yazı yok .s )
N : Bu beni Motive ediyor !
Ravi : Seni Kovarım !
( N şaşkın şaşkın kameraya bakıp gülümser .d )
N : İyi , Ben ' VIXX 2' tek yapacağım !
( Ravi güler.d.d N kızgın mı desem öyle bi bakar .d )

                                  VIXX TV 3. Bölüm  
N&Ravi: Bippppp (uyarı sesi )
_________________
N: Merhaba çocuklar . Gerçek V VIXX TV!
N:Bugün , bizim doğum günümüzden dolayı özel spikerimiz Hyuk. Ana spiker N. Kendim ana spiker olacağım .
Hyuk: Sen nasıl ana spiker oldun? Ravi nerede?
N: Ravi ve Ben. İkimizde orjinal ana spikeriz!
Hyuk : Sen bir alt değilmiydin?
N: Alt ne? !
__________________
N: İlk haber ! O neydi ?...ilk haber , N ve Hyuk'un doğum günü partisinin haberi !
N: Lütfen bana tepki ver ! Bu komik değildi! :(
__________________
N: İkinci haber, Bir fan bize okumamız için bir hikaye verdi!
Hyuk: Sevgili nokta nokta VIXX kalp nokta nokta
Hyuk: N kalp Hyuk kalp Doğum gününüz kutlu olsun !
__________________
Hyuk okumaya devam eder...
N: İşin bittiğinde beni ara~ (N gider )
Hyuk okumaya devam eder...
____________________
N: Ana spiker olan Ravi alt kısımda (?).. çünkü N ve Hyuk'un doğum günü. Çünkü o alt kısımda çalışıyor , Şimdi onu karşılayacağız !
N: Spiker Ravi ~~~??!!!!
____________________
Ravi : Evet!Ben ana spiker Ravi Yongjae-Dong da.
Ravi:Bir sebebi var ben Yongjae-Dong da yaşıyorum özel bir karşılama.
Ravi:Benim sıkılmamam için bir sanat eseri burada! O yakışıklı.
Ravi: Yangjae-Dong'un özelleri kim?
Ravi: Hadi Yangjae-dong'un özelleriyle tanışalım! Lütfen buraya gelin!
Ravi: O Yanjae-dong'un özeli. Lütfen kendini tanıt!
Leo: Ben 23 yaşındayım. Leo
______________________
Ravi: Hadi Yangjae-dong'un özeli Leo'nun şarkı söylemesini dinleyelim!!! şarkı söyle~~~~ Şarkı söyle ~
(leo ve hongbin birbirne bakıp güler )
Ravi: Cidden :D
_______________________
Ravi: Benim Ana spikerin mikrofonun tut, bizim için şarkı söyle !
(leo şarkı söylemeye başlar.)
Rovıx :Harika ses Leo.Hadi onun şarkısını dinleyelim.
Ravi: bugün, ben mutluyum Yangjae-dong'un özeli leo ile karşılaştım ve "müzik şehri" bölümüne öncülük ettim ve sana eseri "Hongbin"i tanıttım.
Ravi: Pekala, şimdi ana spiker Ravi ana kabine bir kamera yollayacak ? ( N ve Hyuk arkada kavga ediyor )
_______________________
Hyuk : Burada olması gerekiyordu değil mi?
N:Burda olmak istiyorum ! Bu resmin güzel olduğunu düşünüyorum!
Ravi : Oh, Ben sanat eserimi bıraktım!
N: Uzağa götürme !!
Hyuk : Ah ~! Bu sanat eseri ?
Ken : Pekala,Onun yerine sanat eseri ben olacağım!
N: Sen sanat eseri olamazsın ~
N:Pekala,Şimdiye kadar Gerçek V VIXX TV!
( N ve Hyuk Kavga etmeye başlar :D ) 


Ravi : BEEP ~~~~~ ( N ile HongBin , yani iki hayatım da orada hehe.d HongBin Ne yapıyorsun ?? ^_^ )
Ravi : VIXX TV 4.bölüm birazdan başlayacak.
_______________________________
Ravi : Bugün VIXX TV'nin Sanatı (resmi) "Hongb
in" ile beraberiz ! ( birtanem biraz kıpırda ya ^_^ boynun filan tutulacak :/ )
(Hongbin'in üstündeki boloncukta : ben resimim gibisinden birşey yazıyor :) )
Ravi : Şimdi Başlat !
( N Bişi diyor.d )
Ravi : BEEP !
__________________
N & Ravi : Merhaba ~ GERÇEK V ! VIXX TV !
N : oh ! Liderin "MERHABA" demesi gerekiyordu !!!
Ravi : Tekrar alıyoruz !
( tekrardan alırlar.)
N : Merhaba
N & Ravi : GERÇEK V ! VIXX TV !
N : Tamam.
Ravi : Biz çaylak - çapa olarak tanıştığımız 2.hafta oldu .(burasını iyi çeviremedim.)
Ravi : Buyüzden biz burada bir sorun yaşıyoruz...
N : Bu utanç verici sayılır...
N : Biz bir bekleme odasındayız çünkü .
Ravi : Burada bizimle birlikte diğer takımlar vardır. (diger takımlar derken sanırım başka gruplardan bahsediyor..)
Ravi : ama biz bu gösteriyi yapacağız 'sonuna kadar!:)'
____________________________
Ravi : İlk haber !
N : İlk haber bizim ilk fan imza olayından ibaret !
_____________________________
Ravi : Sen VIXX üyesi KEN , değil misin ?
(KEN NE : ne diyo işte sanrım .d )
Ravi : Oh ! Şarkı şuanda oynuyor ! (ne alaka ?)
N : Bu aslında KEN şarkı (KEN diyor sanırım. )
Ravi : Bu GERÇEK !
___________________
N : Fan imza etkinliğinde nasıl hissettin ?
( bu arada Hongbin'im arkada uyuyor yaa.♥. ^_^)
Ken : Tamam !
Ken : Tamam !
Ken : O zaman ... Ben çatıdan uçuyormuşum gibi hissettim !
Ravi birşeyler diyor.^_^
(KEN Uçuyor'diye birşey mırıldanıyor)
(Ravi birşeyler dedi. sanırım Ken'i kovuyor :)) ve Hongbin hala uyukluyor. kıyamam ya.s )
____________________________
N & Ravi : İkinci Haber !
N : Evet ! Bugün neredeyiz ?
(Ravi , nededin ? :D )
N : Tavuk ve baharatlı şehriye bu alanda ünlüdür (galbi ? çeviremediğim 2 cümle daha.:S )
Ravi : Wow
N : Biz Chuncheon'da yer almaktayız ! ( böyle birşey işte.d)
Ravi : Bizde tavuk ve baharatlı şehriye yemek yoktu ?
N : Kesinlikle (gibi birşey. çeviri yoktu. )
N : blah blah blah ~ tavuk ibadet (he ?)
N : ve baharatlı şehriye ~ blah blah blah.. (sanırım çevirememişler.d)
____________________________
N : nerede şimdi ?
N : Biz Chuncheon'a gitmedik (gibi bişi diyor.)
N : Yangjae-dong Bay.LEO bizimle geldi !
N : Yangjae-dong buraya kadar !
Ravi : wow.
Ravi : Geçen haftaki "Muzik Şehir"leri çok sıcak oldu!
Ravi : Yangjae-dong LEO jung lütfen çık !!
N : Oh ! Müzik yapan LEO şu anda buraya geldiğini düşünüyorum !!!
_______________________________________
Ravi : İşte Yangjae-dong Bay.LEO burada !
Ravi : Geçen Hafta , LEO "Müzik Şehri" çok sıcak oldu !
Ravi : Bu konuda ne düşünüyorsunuz ?
Leo : Teşekkürler !
_______________________________
N : Sıcak Hayranları arasından tepki ! Bunu nasıl geri ödeyeceğiz ?
Leo : Ben iyi bir şarkı ile geri oynayacağım ! Tam sürüm !
Ravi : woww
_______________________
N : Bugün , Bay Leo ile kapanış yapacağız !
N : Sanat eseri ~~ ??? Sana eseri ??!! Sen neredesin ??
N : Sanat eseri şimdi kayıp ! ( O Hongbin ! sanat eseri degil N'm.♥. N ve Hongbin. çok yakışıklılar , değil mi ? :) bir türk klasiği : ikisi de benim bebişlerim.♥. ^_^ )
Ken : Burada ! Burada ! Burada !
________________________________
(Hyuk hariç hepsi orada Hyukk neredesin ?? :D)
Ken & N & Leo & Ravi : HayranLar ~ ! Lütfen gelecek bölüm için bekleyin !!!
(Hongbin , uyan artık da bi gülen yüzünü göriyim :( )

http://www.youtube.com/watch?v=tK6cTROgz8A
                                 VIXX TV 5. Bölüm
Ravi: BBİİİİİİPPPPPPPPPPPPPP.(Her bölümde bip :D alıştık buna :D )
Ravi: Şimdi VIXX Tv 5. bölüm. Yakında başlayacak!(N arkadaki televizyonu gösterir Ravide televizyona dönüp bakar.)
Ravi:Stüdyoda bizim için bir televizton var .
_________________________
Ravi: Evet! Bugün hangi gün?
N:Evet! Bugün VIXX'ın 1. single'ının son günü
Ravi: Oh..Daha fazlasını yapalım istiyorum...
_________________________
N: Merhaba! Bu VIXX TV Ben ana spiker N.(Ken birşey söyler ve N bozulur :D )
N: Ana spiker olarak. Leo'yu kullanacağım Kimi kullanmak zor.(Ravi 2 kere N'nin önünden geçer ve N sinirlenir :D )
N:Burada çok sanatçı var bu yüzden O burada deli.
N: Çünkü burası Müzik Showunun bekleme odası.
N: Ken'e makyaj yapılıyor şimdi.
_________________________
N: Buarada! Leo !Bunu görüyor musun???!! (Leo'nun sırtını gösterir . Ravi gelir ve Leonun arkasına oturur:D Sanrırım Ravi sonunda N'i delirticek :D N Korece birşeyler söyler ve Ravi kalkıp gider :D)
N: Leo! Ne yapıyorsun?( N'in düşüncesi: O twitter'a bakıyor)
N: O hayranlarında gelen Twitter'İ kontrol ediyor.
N: Orayı çekin lütfen?
N: Leo olmasına karşın onun Leo olduğu anlamına gelmez.(?)
N: Fanlar'dan gelen Twitleri okumuyor (Nİye??!)
N: O herzaman onları okur~~(Leo kalkıp gider ve N panikler)
Rovıx: Leo'nun ani hareketi yüzünden NC biraz panikledi.
N: Leo'nun sırtı! O ayrılıyor~~
__________________________
Hongbin&Hyuk : Biz ~VIXX ~TV !!
Hyuk: (mikrofondaki Ravi yazısını tutar) Bu çıkacak.
Rovıx: VIXX mikrofonlar için mücadele ediyor.
(N ve Ravi mikrofonları alır. Niye böyle yaptılar ki şimdi :D )
Ravi: Merhaba ~VIXX TV !!
Ravi: Şimdi fanlarla buluşmaya gidiyoruz.
N: Fanlar bizi yukarıda bekliyor.
Ravi:Bir çok fan bizim faaliyetlerimiz için çok gün geldi.
Ravi : Onlarla tanışacağımız için çok mutluyuz.
(dönüp korece birşeyler derler ve hyuku iterler )
___________________________
Rovix: VIXX üyeleri Fan Meeting(Fan buluşması,tanışması) e gidiyor.
Ravi: bizim etkinliğimiz var. Ben ana spiker Ravi.
N: Ben NC (N MC demek istiyor )
(Ve Fan meeting başlar )
Rovıx: VIXX ve Fanlar için sınav zamanı
________________________
Rovıx:Ravi fanlar cevaplarını dilemeye gider. ( bir fanın yanına gider sanırım N bir sor sordu. )
Ravi: O Soruaya cevap veriyor.
Ravi: O soruya cevap verdi.
Rovıx: N karanlık nedeniyle zor zamanlar geçiriyor!!
______________________________
Ravi: Fan meetingi'i güzel bitirdik ve Bize Uygulama odası geldi !
N: Biz fanlarla birlikte çok eğlendik ve biz daha uzun kalamadığımız için üzgünüz.
_________________________
Ken: Seni Seviyorum derken!! Şarkı söyle! İngiliz aksanıyla !
(ken şarkı söylemeye başlar
Rovıx: Ken bir " Sub Urban fanı" değil miydi?. Bilinmyen millet .. kkk Ken.
___________________________
Ravi: Bizim kapanışımızı Ken'in itirafı yapacak şimdi.
N: Bugün zor iş yaptık değil mi? ve bugün buraya gelen fanlara çok teşekkür ederim.
N: Yakında dönüş yapacağız bu yüzden dayanın ve bizi bekleyin .
Ravi&N : VIXX TV.
(Ravi ve N mikrofonları Ken'e verip gider. Ken is üzerindeki RAVİ ve NNNNN yazısını sokup yere atar.)
_______________________
Ken: Ken cho-pa ! Ken cho-pa TV!
Ken: bugün 13 temmuz.hangi cuma 13.cü
Ken : "Jason"dışarıda dikkat etmelisin.
Ken : Jason gibi görünüyor. O yazar ve delikleri var.
Ken: eğer Jason ortaya çıkarsa ~~~
(Sözünü tamamlayamadan N onu çekip götürür)

   http://www.youtube.com/watch?v=Q9g8BXLeX2g

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder